Sitemizde şuan toplam 5752 film bulunmaktadır.

Aşk Gibi Bir Şey türkçe film izle

0
( Yüksek Kalite ) Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5 Part 6Yorum yap
Dikkat: Filmler tek part olduğu için açılması biraz zaman alabilir lütfen filmin yüklenmesini bekleyiniz, açılacaktır !!!

Dikkat : Film izle'dikten SONRA LÜTFEN SAYFANIN ALTINA İNİP YORUM YAPINIZ.ÇALIŞMAYAN FİLMLERİ YORUM YAPARAK BİZE BİLDİRİRSENİZ SEVİNİRİZ.
1.728
FILM BILGILERI 2 sene önce eklendi
Aşk Gibi Bir Şey türkçe film izle

Sinemalar.com Puanı:7.7/10 Imdb Notu:6.4/10 Yapım:2005 ABD Tür:Dram, Komedi, Romantik Yönetmen:Nigel Cole Süre:1 saat 47 dakika. Başrol Oyuncuları:Ashton Kutcher, Amanda Peet, Ali Larter, Taryn Manning, Aimee GarciaGerçek hayatlımızda ki kadar gerçekçi ve naturel uzun bir zamana yayılmış engellere uğramış ama hiç kaybedilmemiş güzel bir hikayeye sahipti filmimiz. Kelebek Etkisi filminden tanıdığımız Ashton Kutcher ve Amanda Peet çok güzel bir ikili oluşturularak kaliteli bir aşk filmi yapmışlar. Aşktan ve komediden anlayan herkese. İsim (gerekli)E-posta (gerekli)Yorumunuzgüzel bir romantik komedi,izleyiciyi sıkmıyor güzel bir konusu vardı ben beğendim ;) çok tatlı bir film,biyandan gülümsütüyo,bi yandan insanın yüreğini burkuyotşk admin. Evet evet güzel bir film izleyin.Emeğine sağlık Admin ..) Evet film çok güseldi tavsiye ederis…sıkıcı diil yani cok güzeldi emeğinize sağlık muhakkak izleyin hmm bunu 3.izleyişim harika bi film.tam bi aşk filmi yau :D film düzeldi başarız bir adam çaresiz bir kadın ama ikisinden nokta noktası aşkdı filmde tek sorun birbirleri bulduklarında tekrar kaybetmekti bence aşkkı bulunca elinde sıksıkı tutacaksın ve onu asla bırakmayacaksın:) Çok keyifle izledim.Teşekkürler. güzel flim di tavsiye ederim çook beeğendik ya süperdi. filmin sonuna bayıldım. we sondaki kızın gelinliine:) cok cok cok cok cok cok cok cok guzel bi film gercekten izlenmeye deger paylasım icin tesekkurler… GÜZEL BİR FLİM Dİ SEYREDERKEN TAM KAVUŞTULAR DERKEN TEKRAR PES ETMELERİ SÜREKLİ MERAKI CANLI TUTUYORDU TAVSİYE EDERİMM hahhaha film sonun da GÜZEL Dİ DİMİ yazmanız gerçekten çok komik admine tşk:d 2 . ci izleyısım film gercekten harıka özellıklı ay ısıgında Çıplak resım cekılırken :D insann hayatı boyunca unutamıycagı bır an çok romantık :) tek kelimeyle harikaydı tam benim tarzım güzeldi demek ayıp olur harikaydı……… süper film di. filmde kendimi buldum.:D ben gerçek aşka kesinlikle inanan biriyim…hayat ne zaman ne olucağı belli olmayan bit kargaşa ve bu kargaşada eğlenilecek ve keyif alınacak tek şey aşk buldukmu kıymetini bilelim lütfem saygılarımla… seyrettıgım en güzel romantık komedı filmiydi seyrederken insana çok güzel şeyler katıyor böyle aşkları görmek mümkün olamıyor bazen süper başarıydı tebrikler:))) tek kelimeyle muhteşemdiiiiii….. mükemmeldi berbat bır fılm uykum geldı izlerken cok yavas ilerliyor ve hep aynı son ıkı vıdeosunu ızlemedım bu yuzden eger daha heycanlı bır fılm ıstersenız sıze tavsıyem bu fılm olurdu :D ‘KIZ ERKEK MESELESİ’izleyin derım komık romentık ve cok heycanlııııı güzeldi…. :) gerçekten güzeldi tşk!!!!!! Çok güzel bir filmdi senaryo değişik bir senaryo hoşuma gitti hele filmin sonuna bayıldım harika olmuş ve herzamankı gibi mutlu son işte =) çocuğa bayıldım tam tipimmm gıza bayıldım tam tipimm he he heeeeee bu yorumları yapmaya ne gerek varrr heh hee heee Cok guzel bir filmdi.Adamin adi Ashton Kutcher.Kadinin adi da Amanda Peet.* Ve sonda calan sarkilardan bitanesi de, ki buyuk ihtimalle cogu insan merak ediyodur; Anna Nalick = Breathe ( 2 A.M ) ;) iyi seyirler. Bugune kadar izlediğim en güzel filmlerden biriydi.Arşive eklenmesi gereken bir film ! Süper bir filmdi herkese tavsiye ederim. insanlar sanalda olsa hayat yaşıyor ya bizler ??????? saygılar pazar aksamlarıda ızlenebılecek kendımıze gunun yorgunlugunu unutturabılecek bır fılm kesınlıkle mukemmell son zamanlarda ızledıgım harıka fılmlerden bırısı çok güzeldi eğlenceli bir film…;) 19 6.4 verilişmiş . 10 üzerinden 10 bi film napın ne edin bu filmi izleyin ;) Tek kelimeyle mükemmeldi amanda peet ve ashton kutcher süper bir ikiliydi keşke buna benzer filmler olsada hergün izlesek :D gercekten güzel bi film tavsiye ederim daha önce izlemiştim tekrar izlicem zeki müren şarkıları dinledikten sonra romantik filmler izlemenin keyfi anlatılmaz yaşanır tavsiye ederim Çök güzel güzel bir film yine ve yine söylüyorum BOŞA MAZOT YAKMAZSINIZ!……. yapma mahvedeceksin :)) güzel bi film izlenmelii iğrenç bi film ya :D:Dsakın izlemeyin eğer uyuyamıyosanız izleyin ama hemen uyutur çok sıkıcı çünkü:D YAAA MÜKEMMEL Bİ FİLM YAAA UZUN ZAMANDIR İLK DEFA Bİ FİLM İZLERKEN AĞLADIM SÜPERDİİİ muhteşem mutlaka izleyin çok beğendiim.. romantik film dediğin böyle olur gerçekden çok güzeldi 3. izleyişim ayrılmalar kavuşmalar yaşanan gerçekçi olaylar iş hayatı hayatın gerçekleri kapris ve daha birçok şey çok güzel bir aşkm filmi

Tür: Yabancı Filmler

Yapım: 2005

IMDB Puanı: 6.4

Yönetmen: Nigel Cole

Oyuncular: Ashton Kutcher,Ali Larter,Amanda Peet,Taryn Manning,Kathryn Hahn,Aimee Garcia,Gabriel Mann,Molly Cheek,Sarah Ann Morris,Lee Garlington,Ty Giordano

Etiketler: Ashton Kutcher filmleri, aşk filmleri, komedi filmleri

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Aşk Gibi Bir Şey türkçe film izle” filminde 4 Yorum bulunuyor.
  1. BİLGİN TOPRAK - 2 sene önce demiş ki:

    Bu filmi indirip’te izlemeyen pişman olur gerçekten görüntüsü,sesi,hızı çok güzel indirin ve izleyin.

  2. HİTİT IŞIL - 2 sene önce demiş ki:

    Halen izlemedim diyen var mı şu filmi bilmiyorum ama şu saatte bile yorum yapabileceğim gerçekten değerli bi yapıt tavsiye edilir.

  3. OYLUM ARTAÇ - 2 sene önce demiş ki:

    Son zamanlarda izlediğim en güzel film diyebilirim gerçekten çok güzel ve sürekliyici bir film’di indirmenizi tavsiye ederim.

  4. ŞEYMA GÜRER - 2 sene önce demiş ki:

    Kalite olarak film seyri olarak çok hoş bir film herkeze tavsiye ederim indirip izleyin pişman olmiyacaksınız.